Четверг, 24 Ноябрь 2016 08:15

СМИ о проекте «ПРОФ-БУМ»

Мая прафесія ў новых магчымасцях часу

Феерычна завяршыўся Рэспубліканскі інфармацыйна-прафарыентацыйны праект “ПРАФ-БУМ”, арганізатарамі якога выступілі Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь і Нацыянальны цэнтр мастацкай творчасці дзяцей і моладзі. Тэма-дэвіз праекта “Пакаленне паспяховых: мая прафесія ў новых магчымасцях часу” аб’яднала тысячы навучэнцаў у вырашэнні такіх актуальных задач, як раскрыццё значэння сучасных рабочых прафесій, папулярызацыя прафесійна-тэхнічнай адукацыі, фарміраванне сацыяльнай адказнасці і сацыяльнага пазітыву моладзі, актуалізацыя дзейнасці ўстаноў адукацыі па ўкараненні інавацыйных эфектыўных форм прафарыентацыйнай работы і інш. І ўсё гэта сцвярджалася па прынцыпе “роўны — роўнаму” — асноўным канцэптуальным прынцыпе “ПРАФ-БУМа”

Наогул, праект “ПРАФ-БУМ” упершыню быў рэалізаваны яшчэ ў 2002 годзе, але тады і ў наступныя гады ён уяўляў сабой гэтакія кропкавыя мерапрыемствы, якія час ад часу разгортваліся на сцэне Нацыянальнага цэнтра мастацкай творчасці дзяцей і моладзі. Сёлета ж “ПРАФ-БУМ” заканамерна аформіўся ў праект менавіта рэспубліканскага маштабу — з прадуманым паўзроўневым графікам рэалізацыі (установа адукацыі — вобласць — рэспубліка), строга аформленымі ўмовамі ўдзелу, выразнай артыкуляцыяй намінацый і ўражальнай статыстыкай. У падрыхтоўцы матэрыялаў у намінацыях праекта прынялі ўдзел 196 устаноў прафесійна-тэхнічнай і сярэдняй спецыяльнай адукацыі — 95,6% устаноў адукацыі такога тыпу. Усяго было створана 1002 работы. Фінал праекта, які адбыўся 9—10 лістапада на дзвюх пляцоўках (у Нацыянальным цэнтры мастацкай творчасці дзяцей і моладзі і Нацыянальнай бібліятэцы Беларусі), сабраў навучэнцаў з 38 каледжаў і ліцэяў, якія прывезлі ў Мінск лепшыя ўзоры сваёй прома-прадукцыі (прадукцы ў самым шырокім сэнсе гэтага слова), створаныя на папярэдніх этапах.

Вітаючы 9 лістапада фіналістаў, намеснік міністра адукацыі Віктар Віктаравіч Якжык адзначыў, што гэта першае падобнае мерапрыемства і яно б’е рэкорды па цікавасці да яго як з боку навучэнцаў, педагогаў, бацькоў, так і СМІ. Віктар Віктаравіч падкрэсліў, што праект выконвае найперш сацыяльную місію — па-сучаснаму расказвае пра сучасныя рабочыя прафесіі і іх ролю ў жыцці грамадства.

А што значыць па-сучаснаму? У гэтым неўзабаве і змагла пераканацца публіка, калі пачаліся конкурсныя паказы ў розных намінацыях. (Тут неабходна адзначыць, што намінацыі, прапанаваныя арганізатарамі праекта яго ўдзельнікам, зусім невыпадковыя. Папярэдне быў праведзены пільны маніторынг зацікаўленасцей сённяшняй навучэнскай моладзі, магчымасцей педагогаў і г.д. А ўжо кожная ўстанова адукацыі магла выбіраць для сябе тыя формы інфармацыйнай і рэкламнай работы, якія яна лічыць найбольш эфектыўнымі.)

Так, ужо ў самай першай намінацыі “Мастацка-публіцыстычная праграма “Выбіраем прафесію — выбіраем будучыню!” тэксты выступленняў агітбрыгад парадавалі наяўнасцю ў іх не проста нейкіх агітацыйных голых лозунгаў, а фраз, выразна прывязаных да канкрэтнага месца і канкрэтнай прафесіі. І прыкладаў тут можна прывесці безліч: “Пусть город наш ещё и молод, // Заводами своими знаменит…” (Наваполацкі дзяржаўны політэхнічны каледж); “Сфера обслуживания — сфера счастливых спокойных людей…” (Баранавіцкі дзяржаўны прафесійна-тэхнічны каледж сферы абслугоўвання); “На стройку первым я приду…”, “Здесь не место дилетанту…”, “Пусть работы много, будет ещё больше идей…” (Гомельскі дзяржаўны прафесійны ліцэй будаўнікоў); “Но нужен и в городе, и на селе, // Как воздух, торговый работник…” (Мінскі дзяржаўны прафесійна-тэхнічны каледж гандлю)…

Карціна Рэспубліканскага інфармацыйна-прафарыентацыйнага праекта “ПРАФ-БУМ” была б няпоўнай, калі б мы не згадалі пра склад яго экспертнай групы на чале з галоўным спецыялістам упраўлення ідэалагічнай, сацыяльнай і выхаваўчай работы Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь Вітай Чаславаўнай Смарцавай.

Экспертную групу “ПРАФ-БУМа” склаў цэлы шэраг людзей розных прафесій, у кожнага з якіх была, так бы мовіць, свая нагрузка ў калектыўным ацэньванні ўдзелу той ці іншай установы адукацыі ў праекце. Так, напрыклад, арганізатары палічылі неабходным запрасіць у экспертную групу выкладчыка філіяла БНТУ “Мінскі дзяржаўны архітэктурна-будаўнічы каледж” Галіну Іванаўну Жыжаль, дачку Івана Мацвеевіча Жыжаля, імя якога невыпадкова сёння носіць Мінскі дзяржаўны прафесійны ліцэй будаўніцтва № 10, бо ў свой час Іван Мацвеевіч унёс неацэнны ўклад ў развіцццё прафтэхадукацыі ў Беларусі. Меркаванні Галіны Іванаўны як прадстаўніка ветэранаў сістэмы прафтэха былі вельмі каштоўнымі, бо ёй як чалавеку, які ўсё жыццё аддаў гэтай сістэме, было што з чым параўноўваць: якой навучэнская моладзь была 10, 20 і 30 гадоў назад і якой яна з’яўляецца сёння. У сваю чаргу голасам сённяшняй моладзі ў складзе экспертнай групы была студэнтка 5 курса Інстытута журналістыкі БДУ Маргарыта Кухта.

З улікам спецыфікі намінацый, у якіх выступалі каманды-ўдзельніцы, у склад экспертнай групы таксама невыпадкова ўвайшлі намеснік начальніка цэнтра навукова-метадычнага забеспячэння выхаваўчай работы Рэспубліканскага інстытута прафесійнай адукацыі Святлана Рышардаўна Бутрым (прэзентацыйны інфармацыйна-метадычны модуль “Наш час — ініцыятыва”), галоўны рэдактар часопіса “Маладосць” Святлана Дзмітрыеўна Дзянісава (вакальны твор “Гімн прафесіі”), рэдактар Беларускага радыё Таццяна Міхайлаўна Гулейка (PR-спічрайтынг “Мая прафесійная будучыня”), загадчык кафедры кінатэлеаператарства факультэта экранных мастацтваў Беларускай дзяржаўнай акадэміі мастацтваў, кандыдат мастацтвазнаўства, прафесар, сябра Беларускага саюза кінематаграфістаў Андрэй Іванавіч Чупрынскі (відэаальтэрнат “Імкнёмся: вучыцца, ведаць, умець”), загадчык кафедры дызайну БДУ, кандыдат мастацтвазнаўчых навук, сябра Міжнароднай асацыяцыі саюза дызайнераў Аляксей Юр’евіч Семянцоў (прома-батл “Калі сёння — заўтра”), дацэнт кафедры сацыякультурнай дзейнасці Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў Ірына Леанідаўна Смарговіч (інтэрактыўны інфарэсурс “Смелыя ідэі — новыя магчымасці”) і інш.

Безумоўна, дзейнасць экспертнай групы немагчыма было б уявіць без галоўнага ідэолага праекта “ПРАФ-БУМ” загадчыка аддзела сацыякультурных праектаў навучэнскай і студэнцкай моладзі Нацыянальнага цэнтра мастацкай творчасці дзяцей і моладзі Алены Сяргееўны Лаўрыновіч і метадыста вышэйшай катэгорыі гэтага ж аддзела Таццяны Валер’еўны Грышукевіч.

А, мабыць, самае нечаканае (хаця, насамрэч, яно цалкам заканамернае) тое, што ўдзел у экспертнай групе ўзяла група навучэнцаў 9—11 класаў мінскай сярэдняй школы № 4 — без пяці хвілін абітурыентаў, якім ужо заўтра трэба будзе рабіць свой жыццёвы выбар, многім — на карысць менавіта сярэдняй спецыяльнай і прафесійна-тэхнічнай адукацыі. Голас гэтага “незалежнага” юнага журы меў такую ж вагу, як і голас прафесіяналаў.

Намінацыя “Вакальны твор “Гімн прафесіі”, на думку арганізатараў, меў на ўвазе выяўленне найперш карпаратыўнай культуры, прычым у двух аспектах — культуры той ці іншай установы адукацыі і культуры той ці іншай прафесіі. Арганізатары не ашукаліся ў сваіх чаканнях. Якраз гэтыя два аспекты карпаратыўнай культуры былі выяўлены ў большасці прафесійных гімнаў, прадстаўленых у праекце. А іншы раз, як гэта атрымалася, напрыклад, у хлопцаў з Наваполацкага дзяржаўнага прафесійна-тэхнічнага каледжа будаўнікоў, адчувалася імкненне паказаць сваю прафесію ў маштабах усёй краіны: “Спасибо слышу всюду от народа. // Чей это дом, чьи это корпуса завода? // Мои! Я строил их, моя бригада! // И вся страна моим успехам рада! // А я? Я рад, что родина моя // Вся в стройках, вся в лесах… // Строитель я!”

Бясспрэчна, адной з самых яркіх стала намінацыя “PR-спічрайтынг “Мая прафесійная будучыня”: з выкарыстаннем так званых неймінгаў (слоганаў, рэкламных тэкстаў) і сучасных тэхнічных сродкаў навучэнцы павінны былі за вельмі кароткі час выступлення (усяго 2 хвіліны) расказаць, чаму яны выбралі менавіта тую ці іншую прафесію, раскрыць вобраз сучаснага рабочага-спецыяліста, здольнага да асобасна-прафесійнага росту і развіцця. У гэтай намінацыі былі свае яркія героі: клуб вясёлых і знаходлівых Магілёўскага дзяржаўнага прафесійна-тэхнічнага каледжа, Валянціна Цялюк са Слуцкага дзяржаўнага каледжа, Ігар Бурдзілаў з Віцебскага дзяржаўнага прафесійна-тэхнічнага каледжа машынабудавання імя М.П.Шмырова, Сяргей Занько з Лунінецкага дзяржаўнага політэхнічнага прафесійна-тэхнічнага каледжа і інш. Цікава, дарэчы, што Сяргей Занько ўжо скончыў Лунінецкі каледж, дзе атрымаў прафесію зваршчыка, і сёння па размеркаванні працуе ў Ганцавічах, але спецыяльна вырашыў узяць удзел у праекце “ПРАФ-БУМ”, каб абараніць гонар сваёй прафесіі і свайго роднага каледжа. А зваршчык — гэта, як высветлілася са спічрайтынгу Сяргея, сапраўды вельмі цікавая прафесія, прафесія будучыні. Гэта і тая зварка, якую мы ўсе добра ведаем, і ў хірургіі, і нават касмічная зварка. А, можа быць, калі сэрцы закаханых цягнуцца адно да аднаго і потым урэшце яднаюцца ў адно непадзельнае цэлае — гэта таксама адмысловая зварка зваршчыка Амура? Розныя падтэксты прачытваліся ў спічы Сяргея…

Арыгінальныя работы прадставілі навучэнцы і ў намінацыі “Інтэрактыўны інфарэсурс “Смелыя ідэі — новыя магчымасці” — намінацыі, якая мела на ўвазе найперш прэс-цэнтравую дзейнасць (інфамодулі, рэкламныя модулі, стэнды-плакаты). Асабліва запомніўся шматфункцыянальны стэнд Бабруйскага дзяржаўнага прафесійнага электратэхнічнага каледжа імя А.І.Чарныша, які мог мяняцца ў залежнасці ад аўдыторыі (абітурыенты, бацькі, педагогі). Прафесійна праявілі сябе ў гэтай намінацыі і дзяўчаты з Мінскага дзяржаўнага прафесійна-тэхнічнага каледжа паліграфіі імя В.З.Харужай, якія прадэманстравалі магчымасці маладзёжнага тэлебачання.

Напэўна, найбольшую цікавасць у навучэнцаў выклікала намінацыя “Прома-батл “Калі сёння — заўтра”, у рамках якой трэба было адзін на адзін са сваім апанентам даказваць прыцягальнасць выбранай прафесіі. Тут уразілі літаральна ўсе ўдзельнікі. Магчыма, больш за іншых: навучэнцы Мінскага дзяржаўнага прафесійна-тэхнічнага каледжа будаўнікоў імя У.Г.Каменскага, Ваўкавыскага дзяржаўнага будаўнічага прафесійнага ліцэя, Брэсцкага дзяржаўнага прафесійнага ліцэя чыгуначнага транспарту… Хлопцы з апошняга ўдарылі не ў брыво, а ў вока: “Ты паступаеш ва ўніверсітэт. Вучышся на платнай аснове і атрымліваеш запаветны дыплом. Але ці варта было вучыцца пяць гадоў, каб потым працаваць ахоўнікам у супермаркеце, прадаўцом-кансультантам? Дык ці не лепш атрымаць такую адукацыю, каб потым працаваць па спецыяльнасці?”

Сябра экспертнай групы загадчык аддзела сацыякультурных праектаў навучэнскай і студэнцкай моладзі Нацыянальнага цэнтра мастацкай творчасці дзяцей і моладзі Алена Сяргееўна Лаўрыновіч: “Безумоўна, рух пад назвай “ПРАФ-БУМ” ужо не спыніць. Ён ахапіў фактычна ўсе ўстановы прафесійна-тэхнічнай і сярэдняй спецыяльнай адукацыі і будзе рэалізоўвацца ў рамках разнастайных прома-мерапрыемстваў, прафарыентацыйных субот і іншых прафарыентацыйных акцый. Мяркуецца, што на ўзроўні рэспублікі, як мы бачылі гэта сёлета, праект будзе праводзіцца раз у два гады, але, што канкрэтна будзе ў 2018 годзе, пакуль цяжка сказаць. Мне, напрыклад, думаецца, што, паколькі сёлета мы ўжо зрабілі акцэнт на рабочых спецыяльнасцях, наступны раз маглі б акцэнтаваць педагагічныя спецыяльнасці… Зрэшты, сутнасць “ПРАФ-БУМа” ад гэтага не зменіцца. “ПРАФ-БУМ” — гэта найперш рэкламныя тэхналогіі, а для педагагічных спецыяльнасцей яны сёння надзвычай актуальныя. Што ж да прафтэхсістэмы, то з новай сілай “ПРАФ-БУМ” тут заявіць пра сябе ў 2020 годзе. Не будзем забываць, што гэты праект рэалізоўваецца ў рамках комплексу мерапрыемстваў падпраграмы “Маладзёжная палітыка” Дзяржаўнай праграмы “Адукацыя і маладзёжная палітыка на 2016—2020 гады”. Невыпадкова, дарэчы, першым мерапрыемствам у рамках фіналу стала наведванне Музея сучаснай беларускай дзяржаўнасці”.

Намінацыя “Відэаальтэрнат “Імкнёмся: вучыцца, ведаць, умець” (відэафільмы, відэакліпы, рэкламныя ролікі) была прадстаўлена цэлым шэрагам цікавых работ. Аўтару гэтых радкоў набольш запомніўся ролік Гродзенскага дзяржаўнага каледжа тэхнікі, тэхналогій і дызайну ў абарону прафесіі праграміста “Шэсць граняў прафесіі праграміста” — займальны расповед аб самай прэстыжнай сёння прафесіі, пачынаючы з яе гісторыі (1842 год!) і заканчваючы яе сучаснасцю… у Гродзенскім каледжы.

І, нарэшце, у апошняй намінацыі “Прэзентацыйны інфармацыйна-метадычны модуль “Наш час — ініцыятыва” бясспрэчным лідарам быў Мінскі дзяржаўны каледж электронікі, які прадставіў падрабязны матэрыял пра тое, як у гэтай установе адукацыі вялася прафаарыентацыйная работа на працягу ўсяго года.

…Увушшу і ўваччу пракручваюцца самыя розныя ўрыўкі з пачутага і ўбачанага падчас фіналу Рэспубліканскага інфармацыйна-прафарыентацыйнага праекта “ПРАФ-БУМ”. Мільгаюць твары, скачуць словы… І чамусьці неадступна перад вачыма паўстае навучэнец Віцебскага дзяржаўнага прафесійна-тэхнічнага каледжа машынабудавання імя М.П.Шмырова Ігар Бурдзілаў. Ён выступае ў намінацыі “PR-спічрайтынг “Мая прафесійная будучыня”: як быццам прафесар стаіць у лекцыйнай аўдыторыі за прафесарскай кафедрай і пачынае чытаць… рэп у абарону сваёй прафесіі і сваёй установы адукацыі. А там ёсць такія словы: “Если ты хочешь научиться работать не только руками, но и мозгами, // Стать классным специалистом, а не только приколистом, // Тогда твоя дорога в профтех…” Стоп! Вось тут, здаецца, і хаваецца вялікі сэнс. Моладзі, як яна сёння кажа, заўсёды хацелася і хочацца папрыколвацца. І ад гэтага нікуды не ўцячэш. Але хлопцы і дзяўчаты, удзельнікі праекта “ПРАФ-БУМ”, ужо са сваіх юначых гадоў пачынаюць задумвацца пра тое, што прыколы — гэта яшчэ не ўсё. Яны як быццам бы ўжо сёння, у свае маладыя гады, ведаюць, што, чым больш яны будуць сталець, тым менш у іх жыцці будзе заставацца месца для прыколаў і тым больш выразна будуць выходзіць на першы план такія катэгорыі, як работа, жыццёвая ўладкаванасць, сацыяльны і прафесійны статус…

Мікола ЧЭМЕР.

Источник: Настаўніцкая газета

 

 

Мастера просто класс

Столько ребят в спецодежде в одном месте увидишь редко. Полторы сотни парней и девушек со всей страны съехались в Минск, чтобы выступить в финале профориентационного проекта «ПРОФ-БУМ».

Первая номинация: художественно-публицистическая программа «Выбираем профессию – выбираем будущее!». К примеру, Борисовский государственный колледж в форме аукциона представил хит-парад самых востребованных специальностей.

Сценические программы сменялись гимнами профессий и учебных заведений, те, в свою очередь, – выступлениями ораторов, соревнующихся в красноречии, а под занавес – конкурс видео­роликов. Как справедливо подметила директор На­ционального центра худо­жественного творчества детей и молодежи Надежда Ва­сильченко, если ребята будут работать так же ответственно, как подошли к подготовке выступлений, нас ждет весьма многообещающее будущее. Та же мысль унисоном звучала и со сцены: «Ведь если делаешь все творчески, с душой, то мастер выйдет из тебя большой…»

Методист Витебского государственного политехнического профессионального лицея Ольга Степущенок уверена: чтобы состояться, высшее образование необязательно:

– Рабочие специальности – это хорошая зарплата, реальные перспективы роста. К примеру, продавец с опытом может стать директором магазина, открыть собственный бизнес. Не стоит забывать, что Рокфеллер начинал тем самым скромным продавцом.

Чтобы привлечь выпускников к поступлению в лицей, здесь организовали школу будущего профессионала «ПРОФ­ориентир». Трижды в неделю витебские школьники участвуют в практических занятиях и мастер-классах, где пробуют себя в разных премудростях. Например, это может быть искусство сервировки стола или работа с шоколадом – в строгом соответствии с требованиями квалификаций «повар» и «официант». Ребятам нравится.

Победители в номинации «Интерактивный инфоресурс «Смелые идеи – новые возможности» учащиеся Минского государственного профессионально-техничес­кого колледжа полиграфии им. В. З. Хоружей Виктория Вергейчик и Ксения Купцова не сомневаются, что без интереса к профессии, которой планируешь заниматься, успеха можно не ожидать независимо от того, высшее у тебя образование или среднее специальное:

– Важно слушать и слышать себя, не бояться довериться зову сердца. Не всегда человек выбирает профессию, часто бывает и так, что профессия выбирает человека.

А вот электрогазосварщик Сергей Занько, выпускник Лунинецкого государственного политехнического профессионально-технического колледжа, профессию выбрал сам и нисколько не жалеет:

– Уже тружусь по специальности в сфере ЖКХ. Работа не лишена романтики, но и весьма ответственная, а «благодарит» не только зарплатой, но и осознанием собственной полезности.

Источник: Знамя Юности

От плотника до программиста

В эти дни проходит финал республиканского проекта «ПРОФ-БУМ». Полторы сотни ребят, получающих профессионально-техническое и среднее специальное образование, съехались в Минск, чтобы рассказать другим о своей специальности.

В холле Национального центра художественного творчества детей и молодежи, который стал главной площадкой проекта, можно встретить представителей практически всех профессий – от продавцов и парикмахеров до краснодеревщиков и программистов. Все они – учащиеся колледжей и лицеев из разных уголков страны.

«ПРОФ-БУМ» предусматривает семь отдельных конкурсов – на лучший гимн профессии, профориентационный видеоролик, информационный ресурс. Одним из самых ярких стало соревнование по PR-спичрайтингу, рассказывает секретарь жюри Татьяна Гришукевич:

– За две-три минуты ораторам нужно было убедить слушателей, что именно их профессия – самая лучшая и перспективная.

Татьяна Гришукевич рада, что в последние годы интерес к профессионально-техническому и среднему специальному образованию сильно вырос:

– Молодежь стала понимать, что нужно получать востребованные профессии. Захотите учиться дальше или нет, у вас всегда будет возможность найти работу, чтобы обеспечивать семью и помогать родителям.

Источник: Знамя Юности

Проект "Проф-бум" вызывает рекордный интерес среди учащихся профтехобразования - Якжик

Республиканский информационно-профориентационный проект "Проф-бум" вызывает рекордный интерес среди учащихся профтехобразования. Об этом сегодня на открытии финала заявил заместитель министра образования Виктор Якжик, передает корреспондент БЕЛТА.

"Проф-бум" призван популяризировать профессионально-технического образование и выявить дополнительные ресурсы по повышению престижа рабочих профессий, формирование позитивного образа будущей профессии, актуализация деятельности учреждений образования по внедрению инновационных и эффективных форм профориентационной работы. "Это первое подобное мероприятие, и оно бьет рекорды по интересу как со стороны учащихся, педагогов, родителей, так и СМИ. Практически все наши учреждения профессиональной сферы приняли в нем участие", - отметил Виктор Якжик.

Замминистра подчеркнул, что участники проекта выполняют хорошую социальную функцию - показывают, что значит современная рабочая профессия.

Участниками мероприятия стали победители областных и минского городского этапов из 40 учреждений профессионально-технического и среднего специального образования. Команды представят выступления в художественно-публицистической программе "Выбираем профессию - выбираем будущее!", "Гимн профессии" и других номинациях.

Организаторы - Министерство образования Беларуси и Национальный центр художественного творчества детей и молодежи.

Источник: БЕЛТА

Проект "Проф-бум" планируют проводить раз в два года

Республиканский информационно-профориентационный проект "Проф-бум" планируют проводить раз в два года. Об этом сообщила в беседе с корреспондентом БЕЛТА консультант управления социальной, воспитательной и идеологической работы Министерства образования Вита Смарцева.

"Проект стартовал в марте и прошел во всех регионах страны. На наш взгляд, он состоялся. Об этом свидетельствуют и число задействованных учреждений профессионально-технического образования (около 200), и количество представленных работ участников (более 1 тыс.), и количество публикаций в СМИ (около 500). "Проф-бум" дал новый толчок в популяризации рабочих профессий, поэтому предварительно мы планируем проводить его раз в два года", - сказала Вита Смарцева.

"Проф-бум" состоял из нескольких этапов: сначала работы оценивались на уровне учреждений образования, затем лучшие их них были представлены в оргкомитет на областном уровне. Участникам было необходимо, используя социокультурные и информационные технологии, навыки спичрайтинга, вокальные и хореографические способности, презентовать свое учреждение образования и показать значимость получаемых в нем рабочих профессий.

Сегодня в Национальной библиотеке Беларуси подведены итоги проекта, озвучены результаты и награждены победители. На мероприятии присутствовали представители Минобразования, учреждений образования, управлений образования облисполкомов, ветераны системы профессионально-технического образования, будущие абитуриенты.

Цель проекта - популяризация профессионально-технического образования и выявление дополнительных ресурсов по повышению престижа рабочих профессий, формирование позитивного образа будущей профессии, актуализация деятельности учреждений образования по внедрению инновационных и эффективных форм профориентационной работы.

Организаторы - Министерство образования Беларуси и Национальный центр художественного творчества детей и молодежи.

Источник: БЕЛТА

Прочитано 799 раз

Медиа

Оставить комментарий

Убедитесь, что вы вводите (*) необходимую информацию, где нужно
HTML-коды запрещены